2014. augusztus 21., csütörtök

Kezdetek kezdete

 Eleinte csak egy középiskolás lány voltam. Volt egy barátom, Jason, akivel fél éve boldogan éldegéltünk. Volt két bátyám, Ray és Jake, akik mindig veszekedtek és ha tudtak megvédtek. És hogyan fordult fel az egész életem? Haza érkezett a legjobb barátom egy féléves turnéról (igen, Andy-ről beszélek). Először meglepődtem, nem tudtam, hogy már első nap be fog jönni a suliba. Az óra közepén érkezett meg. Leült mellém. Az egész órát végig beszélgettük (és csodálkoztak a szüleim, hogy rossz jegyeket vittem haza). Amikor véget ért az iskola, együtt mentünk haza. Nem laktunk messze egymástól.
 Este fele átjött értem és elmentünk sétálni. Jó volt vele lenni, hisz már rég találkoztunk. Olyan gyorsan telt az idő, hogy észre sem vettük milyen késő van. Éjfél körül mentünk haza, amiért a szüleim leszidtak. Egész hétvégére büntetést kaptam, de másnap sikerült kiszöknöm. Egy játszótér előtti padon ültünk és beszélgettünk Jason-nel. Megcsókoltuk egymást, amikor történt egy dolog, amit soha nem fogok elfelejteni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése