2014. augusztus 22., péntek

A vallomás

 Hirtelen azt sem tudtunk mi történt. Egy  puffanást hallottunk. Először mi sem tudtuk, hogy mi történt. Andy volt az. Elájult. Persze Jason-t nem nagyon izgatta a dolog, én viszont rögtön oda siettem hozzá. Nem lett semmi baja, csak egy kicsit beverte a fejét, ezért haza kísértem. Jason még idő előtt lelépett. 
 Amikor Andy-ékhez értünk, bementünk a nappalba. Csináltam 2 bögre meleg teát és leültünk beszélgetni. Andy megszédült és inkább lefeküdt a kanapéra. Fölé hajoltam, hogy megnézzem nincs-e valami komoly baja. Ekkor közelebb húzott és azt suttogta a fülembe, hogy : "Szeretlek!", és megcsókolt. Akkor leírhatatlan érzés fogott el. Mintha pillangók repdesnének a gyomromba. Ilyet még sosem éreztem. Akkor azt mondta,: "Talán most haza kéne mennem...!" és hazarohantam. 
 Felmentem az emeletre és (vigyorogva) egyenesen a szobámba siettem. Amikor beléptem Jake az ágyamon ült. Mikor ránéztem csak annyit mondott:
-Mi van? Azon vigyorogsz, hogy Andy megcsókolt?- kérdezte gúnyos mosollyal az arcán.
-Nem is csókolóztunk! Ez hülyeség! Magamra hagynál kérlek?-válaszoltam.
-"Véletlen" pont arra sétálgattam és benéztem az ablakon. És ha az nem csókolózás volt, akkor mi?-kérdezte.
-Az lehet, hogy csókolózás volt. De az biztos, hogy nem én voltam az a lány. Össze keversz valakivel!-mondtam összezavarodottan.
-Most komolyan idiótának nézel?!-kérdezte felháborodva.
-Igen...-suttogtam gyorsan.
-Ennél hülyébben nem is hazudhatnál...!-gonosz kacajjal.
-Jó, figyelj... Nekem nincs kedvem a baromságaidhoz! Emeld fel a segged és húzz ki a szobámból!-mondtam unottan és kitoltam a szobámból. Miközben toltam kifele, gúnyosan azt mondta, hogy:
-Le se tagadhatnád, hogy jobban oda vagy érte, mint Jason-ért.- erre még jobban bedühödtem és még egy nyakast is levágtam neki. Csak vigyorgott a képembe és azt mondta:
-Mi van? Fáj az igazság?-majd nevetve elment.
 Gyorsan megvacsoráztam, lefürödtem és lefeküdtem telefonozni. Nem tudtam a telefonomban lévő dolgokra koncentrálni, végig az járt a fejemben, amit Jake mondott. Mi van, ha igaza van? Majd kérdésekkel tele elaludtam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése